Suradnju s Rivet Projektom započeli smo definirajući jasnu strategiju brenda koja reflektira njihovu stručnost u području projektiranja i nadzora u graditeljstvu. Fokus je bio na stvaranju profesionalnog i pouzdanog identiteta koji komunicira tehničku preciznost, iskustvo i sigurnost – vrijednosti koje su ključne za njihove klijente. Kroz strateške radionice razvijen je brand voice, vizualni smjer i komunikacijski okvir koji su postavili temelje za sve daljnje marketinške aktivnosti.
Kako bismo povećali vidljivost Rivet Projekta na tražilicama, implementirali smo tehničku i sadržajnu SEO optimizaciju. Optimizirali smo strukturu stranice, meta opise, naslove i ključne riječi u skladu s analizom tržišta i konkurencije. Također smo postavili temelje za dugoročnu SEO strategiju koja uključuje lokalizaciju sadržaja i plan za buduće blog objave kako bi se dodatno povećala organska posjećenost i autoritet domene.
Kreirali smo modernu i preglednu web stranicu koja jasno prezentira usluge i reference Rivet Projekta. Fokus je stavljen na funkcionalnost, jednostavnu navigaciju i responzivni dizajn koji omogućuje optimalno korisničko iskustvo na svim uređajima. Vizualni elementi stranice prate profesionalni identitet brenda, dok je sadržaj strukturiran tako da posjetiteljima omogući brz uvid u stručnost i opseg djelovanja tvrtke.