Razvili smo strategiju brendiranja koja je istaknula obiteljsku tradiciju tvrtke Seklo u proizvodnji drvenih klompi, uz naglasak na inovacije i proširenje asortimana na poliuretanske natikače kao ključan korak u rastu tvrtke.
Kreirali smo marketinške materijale koji odražavaju kvalitetu i dugovječnost proizvoda tvrtke Seklo. Kroz pažljivo odabrane vizuale i tekstove, prenijeli smo priču o kontinuiranom uspjehu i predanosti inovacijama, što je dodatno osnažilo prisutnost brenda na tržištu.
Optimizirali smo web shop za ključne pojmove vezane uz drvene klompe i poliuretanske natikače, što je rezultiralo povećanom vidljivošću u pretraživačima. Posebnu pažnju smo posvetili ciljanju publike zainteresirane za kvalitetnu i tradicionalnu obuću s modernim pristupom.
Dizajnirali smo web stranicu koja prikazuje široki asortiman obuće tvrtke Seklo, uz intuitivnu navigaciju i moderan dizajn. Stranica je prilagođena različitim uređajima, osiguravajući da korisnici lako pronađu informacije o proizvodima i povijesti tvrtke.